2011. november 29., kedd

Transzferár nyilvántartás, laptop

Legújabb nem-irodalmi munkám, a transzferár - laptop ár nyilvántartás oldal optimalizálása során, amelyet a Google találati lista 12. helyéről két hónap alatt a 3-ra sikerült felhoznom, nemcsak már meglévő korábbi két transzferár-blogomat használtam fel, hanem számos segédoldalt is készítettem, és ezeket is folyamatosan optimalizáltam, hogy minél erősebbek, a Google által értékeltek legyenek és ezáltal minél erősebb legyen a link, amelyet róluk küldök a céloldalra. Természetesen felhasználtam saját (irodalmi és egyéb) oldalaimat, blogjaimat, közülük néhányat, amelyek eleve hasonló célból jöttek létre (korábbi SEO-versenyekben való részvételem és baráti vagy saját oldalak támogatása), teljes egészében a transzferár-téma alá rendeltem. Több blogomba külön posztot írtam a témában, hogy az onnan küldött link lehetőleg hatékony legyen. Szinte minden rendelkezésemre álló webhelyemre kitettem a támogatandó oldal linkjét a laptopomról.

Alább felsorolom az adott munka során készített vagy felhasznált oldalakat, illetve a nem főblogokba (transzferár-blogokba) írt posztokat.

 A munka során készült külön oldalak
 Felhasznált korábbi oldalak
A munka során nyitott belső oldalak
  • Keresőmarketing - Tömeges SMS marketing seo googlesite 1
  • Transzferár nyilvántartás BW old 3
  • Transzferár nyilvántartás wsp alold
  • Transzferár nyilvántartás wsp alold linkek
  • Transzferár wsp oldold bdk-ban
  • Transzferár nyilvántartás  NEM magasles oldal
  • Transzferár nyilvántartás régi fórum
  • Transzferár nyilvántartás site ungparty
  • Transzferár nyilvántartás tumbrl
A munka során írt (nem főblogi) posztok
  • Transzferár nyilvántartás blogfő
  • Transzferár nyilvántartás BW post
  • Agykontroll transzferár bázis post
  • Tartalom marketing honlap net bdknet poszt
  • Transzferár nyilvántartás seonyár poszt 2
  • Transzferár nyilvántartás seonyár poszt 1
  • Transzferár nyilvántartás manzárd műhely
  • Tablet - laptop nyilvántartás elitblog
  • Transzferár nyilvántartás linkfelh poszt 2
  • Transzferár nyilvántartás  pillsz blogposzt
  • Transzferár nyilvántartás bdk notesz
Régebben írt poszt felhasználása
  • Transzferár (BDK bázis blog)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése